ברוך בואך ל-time2bot

בוט וואטסאפ שיעשה לך את החיים הרבה יותר קלים!

תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות, אך פונים אל שני המינים ואל כל המגדרים ללא משוא פנים 🤝

השימוש באתר וההצטרפות לשירות כרוכים בהסכמתך לתנאים אלו.

מושגים

  • "הספק" או "time2bot" – מפעיל השירות, או המפיץ המקומי מטעמו, שפרטיו רשומים בהמשך מסמך זה.
  • "האתר" או "המערכות" – כל מערכת טכנולוגית ו/או אחרת שהספק משתמש בה.
  • "לקוח" – כל אדם העושה שימוש באתר הספק או במערכות הספק.
  • "משתמש" – כל אדם העושה שימוש בבוט של הלקוח.
  • "אמצעי אוטומציה" – רכיב המבצע באופן עצמאי פעולה מכל סוג.

א. השירות בהרצה – בשלבי Beta

בכל אינטראקציה, הספק מבהיר בזאת בפני הלקוח כי השירות נמצא בתהליכי פיתוח ראשוניים, במסגרת Beta בתשלום, כולל הנחות השמורות לתקופה זו בלבד. כבכל Beta, בנתיב להוספת יכולות חדשות לבוט שלך – ייתכנו גם תקלות שעליך יהיה לקבל בהבנה. גם הבוט שלנו, שאחראי על צירוף הלקוחות לשירות מלכתחילה, עובד על אותה התשתית. כך שאנו מחויבים לטפל בכל תקלה בהקדם האפשרי.

ב. הגבלת אחריות

1. תשתית

כדי לפעול, הבוט תלוי בתשתיות של WhatsApp ושל Google, וכן גם הפיתוחים העתידיים. כמשתמע מכך, אנו מדגישים כי מרבית התקלות שחווה הבוט אינן תלויות ב-time2bot, אלא תוצאה של עומס על המערכות של WhatsApp או של Google, שעשוי להשפיע על חוויית המשתמש. הספק לא יבצע החזר כספי ללקוח עקב תקלות, עיכובים ו/או כל סיבה אחרת שתלויה במישרין או בעקיפין בספקי התשתית ובמערכות המחשוב.

2. השלכות נלוות

הספק מבהיר בזאת כי לא ניתן לחזות מראש את כלל ההשלכות הנלוות של הפעלת אמצעי אוטומציה. עוד, יתכן שפעולות אוטומטיות יובילו להשלכות שהלקוח לא יכול לחזות מראש גם כן. בכל מקרה, הספק לא יישא בכל אחריות לכל השלכה או תוצאה שהיא עקב שימוש בכלי אוטומציה על ידי הלקוח, בין אם ההשלכה צפויה או בלתי צפויה. לשם המחשה, תלונות של משתמשים על הפעלת אוטומציה עשויה להוביל לנקיטת צעדים על ידי WhatsApp, ואילו שימוש בכלי AI עשוי להוביל לפלט שאינו נכון, אינו תקין ואף עשוי להזיק הן ללקוח והן למשתמש.

למען הסר ספק:

  1. הלקוח מצהיר בזאת כי הוא מבין את הסיכונים שבהפעלת אמצעי אוטומציה, ובפרט מובן ללקוח שתוצאות השימוש באוטומציה אינן ניתנות לחיזוי באופן מוחלט, בייחוד כאשר מדובר בבינה מלאכותית – אך לא רק.
  2. הלקוח פוטר את הספק מכל אחריות ומכל תביעה או אשמה, עקב כל השלכה שתהא, הן על הלקוח והן על צדדים שלישיים וכל גורם אחר, שהן תוצאה ישירה של שימוש הלקוח באמצעי אוטומציה כל שהוא, בין אם פותח על ידי הספק ובין אם לאו.
  3. עוד מצהיר הלקוח כי הלקוח יישא בעצמו במלוא האחריות ובכל תוצאה ו/או השלכה שתהא לשימוש באמצעי אוטומציה מאת הספק או מכל מקור אחר אשר פועל בשילוב עם אמצעי האוטומציה מאת הספק, והלקוח לא יבוא בכל תביעה לספק או למי מטעמו עקב כל תוצאה ו/או השלכה שתהא לשימוש הלקוח באמצעי אוטומציה.

ג. מאפייני השירות

  1. השירות ניתן "כפי שהוא" (As is), עם מערך יכולות פעיל שמוצג בסרטוני ההדרכה המוטמעים באתר. בכוונתנו לפתח את הבוט ולשכלל אותו, אך הבוט יזכה ביכולות חדשות רק בכפוף לאפשרויות הטכנולוגיות הזמינות.
  2. בהתאם לסוג החבילה או המסלול שבוחר הלקוח, הבוט עשוי להציג למשתמשים של הלקוח אפשרות להזמין גם כן בוט משל עצמם. לקוח המעוניין שהבוט לא יציג למשתמשים אפשרות זו, יוכל לרכוש חבילה עם המאפיינים המתאימים לדרישה זו. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ.

ד. תשלום

  1. השירות מיועד לבעלי עסקים – וכל המחירים שבאתר מוצגים לפני מע"מ. הסכום הסופי כולל מע"מ מופיע במסך התשלום.
  2. כמו כן, התשלום מפורט באתר כעלות חודשית, יומית ואף שעתית. במסך התשלום, יוצג המחיר המלא לכל התקופה שבחר הלקוח לרכוש.
  3. הספק פועל באמצעות מפיצים מקומיים הגובים את התשלום עבורו. הספק המקומי בישראל הוא "שיווק ופרסום" (מ.ע. 558261368), תחת המותג Doctor Words – כתיבת תוכן. ייתכן שפרטים אלו יופיעו על החשבונית שתישלח אליך.

ה. מדיניות ביטולים

  1. מובהר בזאת כי בעת בקשת ביטול, לא יהיה החזר כספי מצד הספק ללקוח, אלא הספק יוכל להציע ללקוח להמיר את השימוש בבוט שרכש לטובת עסק אחר. במקרה כזה, הפעולה עשויה לארוך עד 14 ימי עסקים.
  2. עוד מובהר בזאת כי מרגע שהלקוח מבצע הזמנה מאת הספק, הספק מבצע הזמנה מקבילה מאת ספקי התשתית, ומתחייב בפניהם למשך התקופה שהזמין הלקוח מאת הספק, ועל כן לא יוכל להתבצע החזר כספי ללקוח.

ו. מדיניות פרטיות

  1. במהלך העבודה עם הבוט, יציג הבוט ללקוח את נתוני המשתמשים הפונים אליו בתוך ממשק התפעול. נתונים אלו חשופים לכל אדם שיקבל גישה אל הממשק, וכן הספק יוכל להיכנס לממשק כדי לסייע למשתמש בתפעול הבוט. הספק מתחייב שלא להעתיק, להפיץ או לעשות כל שימוש במידע שמופיע בממשק הניהול של הבוט אלא במקרה שבו נדרש סיוע ללקוח בתפעולו.
  2. כמו כן, מובהר בזאת כי הבוט לא אוסף או מעביר כל מידע אודות המשתמשים לשום גורם, מלבד ללקוח / מי מטעמו האחראי על תפעול הבוט.

ז. חובת שימוש באפליקציית WhatsApp עסקית בלבד

  1. הספק מבהיר בזאת ללקוח כי תנאי השימוש של WhatsApp אוסרים על הפעלת כלי אוטומציה בחשבונות WhatsApp פרטיים.
  2. בהתאם לכך, השימוש בשירות מאת הספק מותר אך ורק באפליקציית WhatsApp Business (וואטסאפ לעסקים).
  3. עוד מובהר בזאת כי הפעלת הבוט או כל שירות אוטומטי אחר על גבי חשבונות WhatsApp פרטיים עשויה להוביל לנקיטת צעדים שונים מצד WhatsApp.
  4. נוסף על כך, מובהר בזאת כי הספק לא מוודא וכי אין ביכולתו לוודא שהלקוח משתמש באפליקציה הנכונה כפי שהוסבר בסעיף זה, ולכן האחריות לנושא היא של הלקוח בלבד. הספק לא יישא בכל אחריות עקב הפרת תנאי השימוש מצד הלקוח או מי מטעמו.

ח. נגישות

הספק מקפיד על התאמת האתר לתקני הנגישות הקבועים בחוק, וישמח להעניק מענה מותאם אישית כדי להקל על כל לקוח לקבל נגישות לשירות, בתלות באפשרויות הזמינות לספק. לפרטים נוספים ולקריאת הצהרת הנגישות – לחץ כאן.

ט. יצירת קשר

ניתן ליצור קשר עם הספק באמצעות שליחת הודעת WhatsApp למספר הטלפון: 0722800075. לתשומת לבך, קו זה לא מקבל שיחות טלפון נכנסות.

נשמח לעמוד לרשותך!